İletişim Sistem Belgelendirmeİletişim Tarımsal Ürün Belgelendirme
  • KURUMSAL
  • SİSTEM BELGELENDİRME
  • TARIMSAL ÜRÜN BELGELENDİRME
  • MESLEKİ YETERLİLİK MERKEZİ
  • ACADEMY
  • Sistem Belgelendirme
  • Belgelendirme Hizmetlerimiz
    • ISO 9001
    • ISO 14001
    • ISO 22000
    • ISO 27001
    • ISO 27701
    • ISO 45001
    • ISO 50001
    • ISO 10002
    • ISO 20000-1
    • ISO 20252
    • ISO 22301
    • ISO 28000
    • ISO 37001
    • ISO 13485
    • CE İşareti
    • Helal Gıda
  • Logolar
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Sistem Belgelendirme Başvurusu
  • İletişim

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ

Günümüz iş dünyasında yaygınlaşan ticaret, aynı sektördeki kuruluşların sayısının artması buna bağlı olarak da müşteri beklentilerinin artması ve değişmesi işletmelerin işlerinin zorlaşmasına sebep olmuş, müşteri kavramını daha da önemli kılmıştır. İşletmelerin devamlılığını sağlayabilmeleri, bulunduğu sektörde ayakta durabilmeleri, marka oluşturmaları, marka değerlerini korumaları ve marka değerini yükseltme hedefleri ve bu hedeflere ulaşabilmeleri mevcut müşterilerini elinde tutmak ve yeni müşteriler edinmekle mümkün olmakta bu da mutlak müşteri memnuniyetinden geçmektedir.

Müşteri memnuniyetini, müşterilerin beklentileri karşılığında mal ve hizmetten sağladığı fayda olarak tanımlayabiliriz. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, şirketin potansiyel müşterileri ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler kurulması ve bu ilişkileri geliştirmesini sağlayan bir yönetim yaklaşımıdır. Bu standart, öncelikle geri bildirime (şikâyetler dâhil) açık olan müşteri odaklı bir ortamın oluşturulması, alınan her bir şikâyetin çözüme ulaştırılması ve müşteri hizmetinin iyileştirilmesi ile ilgili yönetim taahhütlerinin yerine getirilmesini öngörmektedir.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'nin Faydaları Nelerdir?
  • Müşterilerden gelen geri bildirimler doğrultusunda nasıl bir yol izleneceğini gösterir.
  • Müşteri şikâyetleri konusunda çalışanların bilinç ve dikkatlerini geliştirir.
  • Müşterinin önemsendiğini gösterir.
  • Müşteri memnuniyeti sağlar.
  • Şikâyetlerin tekrarını engelleyerek çözüm olanakları sunar.
  • Kuruluşun itibarını arttırır.
  • Müşterileri elde tutma maliyetlerini azaltır.

ISO 10002 Standardı'nı Kimler Kullanabilir/Uygulayabilir?
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standardı, müşterilerini memnun etmeyi onlara beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi isteyen, ister özel kuruluş, ister kamu kuruluşu veya gönüllülük esasına dayalı sektörler olsun her tür ve boyuttan işletmenin uygulayabileceği bir standarttır.
 
  • Bizimle İletişime Geçin
  • Belgelendirme Başvurusu Yapın
  • Bu Konuda Eğitim Araştırın
"Ürün ve hizmet kalitesini geliştirmek için organizasyonun amaçlarını tespit et."   W. Edwards Deming
  • Sertifika Arama
    CTR tarafından verilen belgelerin geçerlilik durumunu sorgulamak için tıklayınız.
  • Dokümanlar
    Faaliyet alanlarımızda kullanılan dokümanların güncel versiyonlarına ulaşmak için tıklayınız.
  • Referanslar
    CTR'yi tercih eden kurum ve kurulaşlardan bazılarına ulaşmak için tıklayınız.
  • İnsan Kaynakları
    Kuruluşumuz bünyesinde görev almak, tam zamanlı veya sözleşmeli olarak bizimle birlikte çalışmak istiyorsanız tıklayınız.


web tasarım: xpur.com

Anasayfa  |  Sistem Belgelendirme  |  Tarımsal Ürün Belgelendirme  |  Mesleki Yeterlilik Merkezi  |  Academy
CTR Hakkında  |  Referanslar  |  Dokümanlar  |  Sertifika Arama  |  İnsan Kaynakları  |  Site Haritası  |  Sistem İletişim  |  Ürün İletişim
Copyright 2025 © CTR Uluslararası Belgelendirme & Denetim Ltd. Şti.