KALİTE POLİTİKASI
Müşteri Memnuniyeti; Sahip olduğumuz değerler ışığında, yönetimimiz ve tüm çalışanlarımızla birlikte, hizmetlerimizde en üst düzeyde müşteri memnuniyeti sağlamak ve sürdürmek,
Sürekli İyileştirme; Yönetim sistemimizi sürekli geliştirmek üzere iyileştirme fırsatlarını en etkili şekilde değerlendirmek ve sürekli iyileştirmeyi devamlı amaç edinmek,
Personel Gelişimi; Tüm ekibimizin bilgi ve becerisini geliştirecek, ekip ruhunu sürekli sağlamlaştıracak eğitim faaliyetlerini önemsemek ve gerçekleştirmek,
Yetkinlik; Hizmetlerimizi yetkin çalışanlar ile gerçekleştirmek, tüm ekibimizi tecrübeli, konusunda uzman, güncel şartlara hakim ve etik kurallara uyan kişilerden oluşturmak,
Değer Katma; Belgelendirme hizmetlerimizi sunduğumuz taraflara değer katacak çıktılar üretmek,
Sektörel Yenilik; Güncel gelişmeleri yakından takip etmek, hizmet kalitesi ve çeşitliliğini sürekli geliştirmek,
Tarafsızlık; Tarafsızlığı sağlayabilmek üzere, tüm ilgili tarafların faaliyetlerimize katılımına olanak vermek ve tüm faaliyetleri tarafsızlığımızı bozmayacak şekilde yönetmek,
Gizlilik; Müşterilerimize ve diğer ilgili taraflara ait bilgilerin kati bir şekilde gizliliğini sağlamak,
Sorumluluk; Gerçekleştirdiğimiz belgelendirme faaliyetlerinden ve aldığımız tüm kararlardan sorumlu olduğumuzun bilincinde olmak,
Yasal ve Diğer Şartlara Uyum; Uymakla yükümlü olduğumuz ulusal-uluslararası yasal ve diğer şartlara ve TS EN ISO/IEC 17021-1, TS EN ISO/IEC 17065, TS EN ISO/IEC 17024, TS OIC/SMIIC 2 standartlarının şartlarına bağlı kalmak, bu şartları tutarlı bir şekilde yerine getirmek ve şartlara uygun olarak yönetim sistemimizi sürekli geliştirmek.
Süleyman ELİVAR Genel Müdür
20.04.2020, Versiyon 1.0